luni, 19 august 2013

PLAGIAT SCRISOAREA DOMNULUI ADRIAN NASTASE

“J’accuse!”

Scrisoare către prietenii mei din
România şi Uniunea Europeană
de Adrian Nastase
Dragi concetăţeni şi prieteni din
Uniunea Europeană,
Eliminarea completă a corupţiei este un ţel primordial al oricărui stat membru UE.
Acesta este obiectivul pentru care noile state membre trebuie să adopte cele mai înalte norme şi proceduri de luptă împotriva corupţiei.
Cu toate acestea, hărţuirea politică şi obstrucţionarea justiţiei de către forţele politice conducătoare din România nu elimină corupţia, ci o consolidează.
Oricine examinează dosarele înţelege că în ultimii şapte ani am fost acuzat de nişte fapte scandalos de mincinoase, pe baza unor invenţii care erau susţinute cu ajutorul dovezilor fabricate şi şantajului.
Am fost judecat în arena publică prin campanii publice, premeditate, de dezinformare, calomnii şi minciuni, cu scopul demonizării mele, înainte să fiu pus oficial sub acuzare şi mult înainte ca respectivele procese să fi început.
Toate cele de mai sus au fost efectuate de către reprezentanţi ai procuraturii, aflaţi în serviciul actualei puteri politice.
În timpul şedinţelor de judecată improvizate, care au avut loc până la urmă, aceşti reprezentanţi au violat aproape toate regulile eticii şi legalităţii.
În ultimii ani m-am concentrat pe apărarea mea în instanţă, sperând ca judecata dreaptă să aibă loc în ultimul bastion al democraţiei– Curtea Supremă de Justiţie. Am fost martor la felul în care autorităţile au abuzat de ea, au atacat-o şi au ridiculizat-o fără ruşine, în public. În unele cazuri aceasta a abdicat în faţa presiunilor ilegale, şantajului şi înşelăciunii exercitate de către forţele politice conducătoare.
A fost evident, în cursul acestor ani, că foarte puţini oameni realizau ce se întâmpla în instanţă, în cursul proceselor mele. Alţii au ignorat aceste fapte. Dar majoritatea oamenilor pur şi simplu nu au aflat.
Am fost răbdător şi am aşteptat ca prima fază a proceselor să se încheie, şi abia după aceea am decis să port această bătălie şi în arena publică.
Cu toate că familia şi prietenii mei au plătit scump în toată această perioadă, lupta pe care o dau nu este pentru carierea mea politică şi nici pentru a mă răzbuna. Lupta mea este pentru viitorul ţării mele şi viitorul sistemului ei judiciar, care trebuie să garanteze protecţia deplina a cetăţenilor în faţa tiraniei.
Oamenii nu ar trebui să fie obligaţi să îndure un asemenea calvar, iar liderilor politici – indiferent cât de puternici – nu ar trebui să li se permită să abuzeze de puterea ce le-a fost încredinţată de către cetăţeni.
Nu voi abdica în faţa câtorva indivizi care pun în pericol cele mai elementare valori ale democraţiei şi justiţiei noastre, prin şantaj şi înşelăciune, cu unicul scop de a pune oameni sub acuzare, cu orice preţ, doar pentru că sunt rivalii lor politici.
Susţin fiecare afirmaţie făcută aici, cu privire la obstrucţionarea justiţiei, calomnia, intimidarea, şantajul, frauda şi înşelăciunea practicate de procurori ai Direcţiei Naţionale Anticorupţie (DNA) din România.
Sper că veţi găsi timp pentru a citi cu atenţie informaţiile de pe acest site. Vă rog nu ezitaţi să oferiţi comentariile dvs şi să puneţi orice întrebare, prin formularul de dialog.
Vă mulţumesc
pentru timpul dvs.,
Bucuresti , aprilie 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu